BG Simyo

Client

Simyo

100% online

Simyo is dé slimme mobiele provider van Nederland. Met scherpe tarieven en volledige controle over een abonnement.

Simyo is dé slimme mobiele provider van Nederland. Met scherpe tarieven en volledige controle over een abonnement.

Simyo onderscheidt zich door een hoog gebruiksgemak en een uitstekende klantenservice. Simyo biedt voordelige mobiele telefonie in een sterk concurrerende markt. In 2013, 2014, 2015 en 2016 is Simyo zelfs uitgeroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond.
Simyo.nl is de plek waar je alles zelf online kunt regelen. Poort80 ontwikkelde een nieuwe responsive website en om ervoor te zorgen dat je op alle devices dezelfde informatie en service krijgt, met als doel om de online conversie optimaal te verhogen.
DESKTOP 1
DESKTOP 2
DESKTOP 3
DESKTOP 4
DESKTOP 5

Poort80 bouwt mee aan het succes van Simyo

Poort80 bouwt de website, levert het PAT CMS voor content- en orderbeheer, ontsluit gebruikersdata voor de app en verzorgt de koppeling met de backoffice. Met trots hebben we al vanaf 2005 een intensieve samenwerking met Simyo en dit heeft geresulteerd in een enorme groeispurt voor hét oranje merk van telecomland.

Daarnaast verzorgt Poort80 de hosting en het applicatiebeheer. De Mijn Simyo-omgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Recentelijk is de selfcareomgeving verder uitgebreid: Er is een livechatapplicatie in gebruik genomen naast de inmiddels populaire ‘Guided Search’, forum, blog en een Social Team om je vraag beantwoord te krijgen.

LAPTOP 1
LAPTOP 2
LAPTOP 3
LAPTOP 4

Van web tot app...

Poort80 bouwt de website, levert het PAT CMS voor content- en orderbeheer, ontsluit gebruikersdata voor de app en verzorgt de koppeling met de backoffice. Met trots hebben we al vanaf 2005 een intensieve samenwerking met Simyo en dit heeft geresulteerd in een enorme groeispurt voor hét oranje merk van telecomland.

Daarnaast verzorgt Poort80 de hosting en het applicatiebeheer. De Mijn Simyo-omgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Recentelijk is de selfcareomgeving verder uitgebreid: Er is een livechatapplicatie in gebruik genomen naast de inmiddels populaire ‘Guided Search’, forum, blog en een Social Team om je vraag beantwoord te krijgen.

TABLET 1
TABLET 2

Vertrouwd netwerk

Poort80 bouwt de website, levert het PAT CMS voor content- en orderbeheer, ontsluit gebruikersdata voor de app en verzorgt de koppeling met de backoffice. Met trots hebben we al vanaf 2005 een intensieve samenwerking met Simyo en dit heeft geresulteerd in een enorme groeispurt voor hét oranje merk van telecomland.

Daarnaast verzorgt Poort80 de hosting en het applicatiebeheer. De Mijn Simyo-omgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Recentelijk is de selfcareomgeving verder uitgebreid: Er is een livechatapplicatie in gebruik genomen naast de inmiddels populaire ‘Guided Search’, forum, blog en een Social Team om je vraag beantwoord te krijgen.

Ga naar de website
MOBILE 1
MOBILE 2
MOBILE 3
MOBILE 4
MOBILE 5
vorig project volgend project