Poort80 bouwt mee aan het succes van Simyo
Poort80 bouwt de website, levert het PAT CMS voor content- en orderbeheer, ontsluit gebruikersdata voor de app en verzorgt de koppeling met de backoffice. Met trots hebben we al vanaf 2005 een intensieve samenwerking met Simyo en dit heeft geresulteerd in een enorme groeispurt voor hét oranje merk van telecomland.
Daarnaast verzorgt Poort80 de hosting en het applicatiebeheer. De Mijn Simyo-omgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Recentelijk is de selfcareomgeving verder uitgebreid: Er is een livechatapplicatie in gebruik genomen naast de inmiddels populaire ‘Guided Search’, forum, blog en een Social Team om je vraag beantwoord te krijgen.
Van web tot app...
Poort80 bouwt de website, levert het PAT CMS voor content- en orderbeheer, ontsluit gebruikersdata voor de app en verzorgt de koppeling met de backoffice. Met trots hebben we al vanaf 2005 een intensieve samenwerking met Simyo en dit heeft geresulteerd in een enorme groeispurt voor hét oranje merk van telecomland.
Daarnaast verzorgt Poort80 de hosting en het applicatiebeheer. De Mijn Simyo-omgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Recentelijk is de selfcareomgeving verder uitgebreid: Er is een livechatapplicatie in gebruik genomen naast de inmiddels populaire ‘Guided Search’, forum, blog en een Social Team om je vraag beantwoord te krijgen.
Vertrouwd netwerk
Poort80 bouwt de website, levert het PAT CMS voor content- en orderbeheer, ontsluit gebruikersdata voor de app en verzorgt de koppeling met de backoffice. Met trots hebben we al vanaf 2005 een intensieve samenwerking met Simyo en dit heeft geresulteerd in een enorme groeispurt voor hét oranje merk van telecomland.
Daarnaast verzorgt Poort80 de hosting en het applicatiebeheer. De Mijn Simyo-omgeving wordt voortdurend geoptimaliseerd. Recentelijk is de selfcareomgeving verder uitgebreid: Er is een livechatapplicatie in gebruik genomen naast de inmiddels populaire ‘Guided Search’, forum, blog en een Social Team om je vraag beantwoord te krijgen.