Reis met je Hart is geen traditionele stichting, maar een platform dat mensen met elkaar in contact brengt, de sociale cohesie vergroot en de gevoelens van eenzaamheid verkleint. Reis met je Hart wil iedereen alert maken op haar omgeving, mensen bewuster maken van elkaar en de wederzijdse gunfactor vergroten. Inmiddels zijn er in totaal al 500 vakanties gerealiseerd voor maar liefst 2000 mensen.
Heel veel mensen gaan graag op vakantie, maar lang niet iedereen heeft die luxe. Door financiële problemen kunnen zij zich een vakantie vaak niet veroorloven. Toch weten wij als geen ander hoe belangrijk het is om er even tussenuit te gaan. Reis met je Hart zet zich in voor deze mensen. Door het geven van een stukje geluk, kunnen zij de vaak zorgelijke realiteit beter trotseren.
De vraag
Ontwikkel een werkende demo, realiseer de vormgeving en flow met als doel de te benaderen partners te overtuigen. Realiseer vervolgens een werkend platform.
Onze oplossing
Poort80 ontwikkelde het complete online platform voor het nomineren en doneren. De website is geheel online te beheren middels het content-management-systeem (CMS) van Umbraco. Alle pagina’s zijn vrij in te delen.
Vervolgens zijn er verschillende koppelingen met Social Media gerealiseerd om in te kunnen loggen met een Facebook-, Twitter- of Linkedin-account.
Tot slot is er een compleet werkende workflow gebouwd voor het afhandelen van nominaties, donaties, sponsors en rapportages.
Het resultaat
In korte tijd is een volledige responsive website opgeleverd. Door het team van de stichting geheel zelf te beheren zonder speciale web-ervaring. De website is erg goed ontvangen op het recente ANVR congres ‘Need for Speed’ in Dubai: inmiddels hebben nagenoeg alle grote touroperators steun toegezegd. Poort80 steunt de stichting met een sterk gereduceerd uurtarief, gratis dienstverlening op het gebied van optimalisatie en online marketing en gratis hosting.