Menu

Officemanager

Ben je op zoek naar een afwisselende baan in een middelgrote organisatie en geeft het jou energie om anderen te helpen/blij te maken?

Spreekt het je aan om in een no-nonsense omgeving te werken waar zelfstandigheid, eigen inbreng, team, plezier en hard werken een belangrijke rol spelen, dan is Poort80 het bedrijf voor jou.

Functieomschrijving:

Als officemanager heb je een centrale functie in ons team. Jij zorgt ervoor dat je collega’s iedere dag weer met plezier kunnen werken en helpt bij alle werkzaamheden die niet met projecten te maken hebben. Jij ontzorgt je collega’s en directie en zorgt ervoor dat de rinkelende telefoon snel wordt opgenomen en onze gasten warm worden verwelkomd.

Een dag als officemanager bij Poort80

Je start met een heerlijke kop koffie of thee en loopt een rondje door het kantoor en je zorgt dat alles er verzorgd uitziet. Je checkt de agenda’s of er nog bezoek komt,  of mensen ziek of buiten de deur zijn en opent je mailbox.  Je kijkt of er nog sollicitaties zijn en zet de relevante door naar de betreffende collega’s.  Je organiseert de kennismakingsgesprekken met een nieuwe collega en meldt deze aan bij de boekhouding en pensioenorganisatie. Tussendoor neem je wat telefoontjes aan en ontvang je gasten met jouw sprankelende en gastvrije persoonlijkheid. Je zet de lunch klaar en bestelt na afloop online boodschappen. Je helpt een collega met zijn declaraties en in de middag scan en boek je wat inkoopfacturen en plan je de betalingen in. Daarna plaats je een leuk berichtje over een nieuw project op onze Facebook pagina. Misschien is er binnenkort wel een teamuitje en je gaat alvast op zoek naar een leuke feestlocatie. Aan het einde van je afwisselende werkdag voel je je voldaan: relaties, klanten en collega’s voelen zich door jou gezien, gehoord en geholpen!

Wie hebben wij in gedachten:

  • Je hebt een opgeruimd karakter, bent vrolijk en representatief;
  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Je ziet dingen om je heen die beter, netter of leuker kunnen en neemt graag initiatief.
  • Je wordt er blij van om anderen te helpen;
  • Je hebt goede communicatieve- en sociale vaardigheden;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt goed overweg met de computer en office, snapt basis boekhouding of bent in staat dat snel aan te leren.
  • Je bent bij voorkeur 24-40 uur beschikbaar, verspreid over 4 of 5 dagen.
  • Dit betreft een dienstverband, we hebben geen behoefte aan freelance of interim professionals.

Onze tegenprestatie:

  • Een informele werksfeer in een klein team met 30 enthousiaste collega's;
  • Veel vrijheid om je eigen werk in te delen en leuk te maken;
  • Gevestigd in een modern pand in op Amsterdam IJburg, goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de fiets;
  • Flexibele werktijden in overleg, 8 uur per dag is geen must, dus uitstekend te combineren met bijvoorbeeld de zorg voor een gezin.
  • Salaris afhankelijk van je ervaring;
  • Ruime mogelijkheden om je kennis verder te ontwikkelen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. pensioenregeling, gezamenlijke lunch, vrijdagmiddagborrel en verschillende bedrijfsuitjes).